marți, 24 aprilie 2012

Vis devenit realitate!!!

In urma cu 5 luni, unul din visele mele a inceput sa prinda contur...La data de 1 octombrie 2011, am depus la secretariatul unitatii proiectul personal de imbunatatire a activitatii proprii, intitulat "Magia educatiei moderne". Atunci parea ceva nesigur, ceva realizabil doar de un magician, insa cu totii: educatoare, parinti, studente ne-am convertit in magicieni, pentru a crea o atmosfera magica pentru copii. Au urmat 4 luni grele, in care am achizitionat materiale, cunostinte si am reorganizat spatiul grupei astfel incat sa fie posibila aplicarea cu succes a obiectivelor pe care mi le-am propus.Acum, cand stocul de materiale ne sta la dispozitie, cand "scena"este finalizata, putem da startul "spectacolului de magie" un spectacol care timp de 2 ani ii va sustrage pe copiii grupei Mijlocie b de la gradinita P.P. 14, Arad din preocuparile lor traditionale de la gradinita si ii va duce in lumea mgica a educatiei moderne!
Asadar: START! Maine, 25.04.2012 incepe aplicarea primei metode interactive: "predarea-invatarea prin cooperare".
Si ca in orice inceput, imi voi depune promisiunile la picioarele celor care doresc sa aiba incredere in mine.

Calitatea activităţii mele la clasă este „cartea de vizită” din care „banalul şi rutina” vor fi şterse din cartea de căpătâi a copilăriei, „Grădiniţa”. Reţeta mea este curajul, dorinţa, încrederea în mine şi în copiii mei, în noile metode şi tehnologii, „nebunie” dacă vreţi şi nepăsare faţa de sceptici. Îmbrac aşadar, ideile gândirii mele cu aura succesului, privesc pe tărâmul schimbării începând cu acest proiect, care va deveni cel mai spectaculos exerciţiu de interacţiune dintre copii, dintre minţile lor,  bucurându-mă atunci când voi observa progrese de la o perioadă la alta., iar EU voi exersa pentru a fi alta de la an la an. Voi fi un dascăl modern cu o gândire modernă.
Revin cu impresii si imagini de la prima activitate.

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru blog si succes in tot ceea ce faci! Esti o educatoare de nota 10!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ramo! Esti partenerul meu de nadejde pentru acest blog si nu numai! :)

      Ștergere
  2. Nu zâmbetul, nu culoarea sau statura, nu astea te deosebesc de alte persoane ci pasiunea pe care o ai atunci când lucrezi cu aceşti copii minunaţi, pasiunea asta face diferenţa dintr-e un om şi un om minunat.
    Pentru mine eşti un model.....

    RăspundețiȘtergere