"Toţi ne asemănăm, dar nu toţi suntem la fel!" Acesta este citatul care m-a motivat să aleg tema de săptămâna aceasta, "Eu am un corp şi o minte!". Săptămâna a debutat într-un mod extraordinar; la întâlnirea de dimineaţă, am exersat un joc muzical, "Ne jucăm noi , ne jucăm", apelând, pe rând la toate părţile componente ale corpului, distrându-ne şi amnintindu-ne de existenţa lor. Copiii s-au simţit în largul lor, înveselindu-se şi umplându-mi inima de bucurie!
Am aflat foarte multe lucruri despre părţile corpului, despre cele 5 simţuri... |
Aici ne amintim de igiena fiecărei părţi a corpului |
După ce am trecut în revistă toate părţile componente ale corpului, am concretizat totul într-un desen făcut de întreaga grupă. Fiecare copil trebuia să continue ceea ce a început colegul de lângă el, astfel încât să nu uităm nici una din părţile corpului.
Odată evaluată munca, ne-am deplasat spre centre pentru a citi imagini din enciclopediile despre corpul uman. Centrul alfabetizare s-a desfăşurat după metoda interactivă de predare-învăţare reciprocă. Am format 4 grupe de copii(rezumatorii, întrebătorii, clarificatorii şi prezicătorii). Copiii au studiat 10 minute enciclopediile, după care, pe rând fiecare grup a enunţat, a întrebat, a clarificat şi a prezis câte ceva despre corpul omenesc.
Ex.: La cap avem 2 urechi.
La ce folosesc urechile?
La auz.
Dacă nu îngrijeşti bine urechile, curăţându-le şi protejându-le de zgomot, poţi rămâne fără auz.
Este unul din multele exemple pentru modul în care s-a desfăşurat activitatea.După centrul alfabetizare a urmat centrul artă unde în echipă de câte 2 şi-au amprentat palmele pe foaie. Au cooperat foarte bine în echipă, rezultatele fiind pe măsură.
Cu mult drag am aşteptat repornirea proiectului tău Flavi.....baftă şi multă putere de muncă...
RăspundețiȘtergereMultumim, Adi, tu intotdeauna ne motivezi atat de frumos!!!
RăspundețiȘtergereDeci...cum se spune in popor, succesuri multiple!!!!!
RăspundețiȘtergere