A doua zi de predare-invatare reciproca. Astazi ne-am gandit sa pictam o ridiche si activitatea se desfasoara in alta maniera decat cea cu carecopiii au am fost obisnuiti. Daca pana acum eu am fost cea care le dadeam informatiile, de acum inainte invata unul de la altul, comunicand, intreband, clarificand si prezicand. Asadar i-am impartit in 8 grupuri de cate 4 copii. Fiecare grup este format dintr-un REZUMATOR, un INTREBATOR, un CLARIFICATOR si un PREZICATOR.
Rezumatorul este cel care spune pe scurt informatii despre ridiche.
Intrebatorul adreseaza intrebari care sa ii ajute sa obtina lucrari corecte, iar
Clarificatorul da raspunsuri potrivit cu intrebarile primite.
Prezicatorul prezice finalul lucrarilor(cel bun in cazul in care respecta indicatiile primite, si cel rau in cazul in care nu le respecta) .Se impart rolurile si sarcinile
|
Grupurile si rourile ne asteapta... |
Dupa ce s-au asezat, fiecare isi ia rolul in serios!
|
Bianca descrie ridichea |
|
Luca adreseaza intrebari |
|
Andra se pregateste sa raspunda |
|
Clarificam toate nelamuririle
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu