joi, 26 aprilie 2012

Devenim autodidacti!

A doua zi de predare-invatare reciproca. Astazi ne-am gandit sa pictam o ridiche si activitatea se desfasoara in alta maniera decat cea cu carecopiii au am fost obisnuiti. Daca pana acum eu  am  fost cea care le dadeam informatiile, de acum inainte invata unul de la altul, comunicand, intreband, clarificand si prezicand. Asadar i-am impartit in 8 grupuri de cate 4 copii. Fiecare grup este format dintr-un REZUMATOR, un INTREBATOR, un CLARIFICATOR si un PREZICATOR. Rezumatorul este cel care  spune pe scurt informatii despre ridiche. Intrebatorul adreseaza intrebari care sa ii ajute sa obtina lucrari corecte, iar Clarificatorul da raspunsuri potrivit cu intrebarile primite. Prezicatorul prezice finalul lucrarilor(cel bun in cazul in care respecta indicatiile primite, si cel rau in cazul in care nu le respecta) .Se impart rolurile si sarcinile
Grupurile si rourile ne asteapta...
 


 


 









Dupa ce s-au asezat, fiecare isi ia rolul in serios!
Bianca descrie ridichea
Luca adreseaza intrebari

Andra se pregateste sa raspunda
Clarificam toate nelamuririle
Am realizat lucrari grozave, invatandu-ne reciproc! Satisfactia este foarte mare.
Ne concentram
Lucrarile sunt originale


Respectam indicatiile 
Gata! Am finalizat lucrarea!


Suntem mandri de ce am facut
Nu-i asa ca am lucrat frumos???







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu